• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
ՀՐԱՆՏ ԹԱԹՈՍԻ ՍԻՄՖՈՆԻԱՆ …
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ
ԼՈՒ՛ՅՍՆ Է ԱՌԱՎԵԼ
Մենուա Հովհաննիսյանին և բոլոր սրբազան Ռազմիկներին
Թատրոնը նրա համար հոգևոր տաճար էր,որին վերաբերվում էր հավատացյալի երկյուղածությամբ,ներկայացում արարելը՝ ծիսակատարություն
ԵԹԵ ՍԵՐԸ ԱՆՈՒՆ ՈՒՆԵՆԱՐ, ԿԿՈՉՎԵՐ ԱՐԵՆ

Դավիթ Վանյան. «Սև խոռոչ»

Posted On 24 Ապր 2022
Comment: 0
Tag: Դավիթ Վանյան

Ես ավելի մեծ խորություն, քան Մեծ տատիկիս վշտի վիհն էր, չեմ տեսել։ Հետո, դպրոցում, տասերորդ դասարանում իմացա, որ տիեզերքի համար՝ այն կոչվում է «Սև խոռոչ»։

Մեծ Տատս, կամ հայրիկիս տատիկը իր առանձին սենյակը ուներ, որը մեր պապական տան առաջին հարկում էր։ Այդ մի սենյակի վրա էլ 1975-ին հայրս ու հորեղբայրս կառուցել, կամ ավելացրել էին մեր տան երկրորդ հարկը, որտեղ հիմա հորեղբորս մինուճար տղան է ապրում իր Վարսենիկ կնոջ հետ։ Երկրորդ հարկից այդպես էլ տան ջերմության հոտ չեկավ։ Իսկական տունը այնտեղ էր, որտեղ տատս էր՝ նստած իր թախտին, միշտ սևազգեստ՝ գլուխն ու բերանը կապած։ Հիմա Մեծ տատս չկա, բայց նրա սենյակը ասես լքյալ վանք լինի ու մեր ծոռ-մոլորակների ձգողության կենտրոնը։

Երբ ես, դեռևս այս ու այնկողմ վազվզող, թռչկոտացող, ոչինչ չհասկացող աղջնակ էի, տատս արդեն հավերժություն ապրած մարդ էր թվում, որովհետև երբ հորս հարցրի, թե Մեծ տատիկը քանի տարեկան է, ասաց․

— Ոչ ոք չգիտի, բալիկ ջան։

Չգիտեին, որովհետև ծնողները, եղբայրները՝ ոչ ոք չէր փրկվել Մեծ Եղեռնից, տատիկն էլ հրաշքով հայտնվել էր քաղաքի միակ որբանոցում։ Ես հետո իմացա, որ Անուշ տատս, որբանոցում՝ երկար ժամանակ, գրեթե չորս տարի չի խոսել, մինչև որ, որբանոցի հարակից փողոցում մի գաղթական ճանաչել է նրան՝ բարձրահասակ Անուշին, ասել է, որ Ղզլչախչախ գյուղի քահանա Հարոյենց Տեր Համբարձումի աղջիկն է ինքը, որ յոթ երեխա ուներ Համբարձումը, վեց տղա ու մի գեղեցկուհի աղջիկ։ Խեղճ տատիկս սկսել է անասելի հեկեկալ, փաթաթվել է այդ տարեց մարդուն ու, վերջապես խոսել է նրա հետ։ Ասում էին նաև, որ տատիկիս աչքերը այդ օրը չորացել են։

Տատիկս ինձ այդպես էլ անունով չկանչեց։

Մայրիկ էր ասում ինձ՝ իր ծոռանը։

Ասում էր, որ իր սիրելի մայրիկին շատ, շատ նման եմ, ու իմ վարսերից նրա վարսերի բույրն էր առնում։ Ինձ գրկում էր, դեմքով ընկողմնվում վարսերիս մեջ ու ագահորեն շնչում էր նրանց միջով։

Մի անգամ, երբ արդեն չափահաս աղջիկ էի, ու երկուսով էինք մնացել տատիս սենյակում, թախտի վրա քնել էի՝ գլուխս դրած նրա գոգին, հանկարծ ճչոցով վեր թռա ու ասացի Մեծ տատիկիս, որ երազում ոտքերս այրվում էին։ Նա, խուլ, հոգու խորքից անարցունք մի ճիչ արձակեց, ինձ գրկեց, սեղմեց կրծքին ու միայն ինձ պատմեց իր գաղտնիքը։ Ասաց, որ ես արդեն մեծ եմ, որ պիտի իմանամ այն։ Որ ինքը զավակներից ավագն է եղել, բարձրահասակ է եղել ու չտեսնված գեղեցկուհի, որ ծնողները վախեցել են, թե թուրքերը կգան, կտանեն, ու թոնիրի կրակի մեջ ոտքերը այրել են։ Ես էլ չէի հասկանում, թե ինչու՞ էր տատիկս, ամառ թե ձմեռ, իր ոտքերը խնամքով թաքցնում հաստ գուլպաների մեջ ու թույլ չէր տալիս, որ մենք հպվենք այդ սուրբ ոտքերին։ Ես այդ օրը չափից ավելի մեծացա։

Այրել են։

Այրել են, որ թուրքը չտանի։

Ես` հիմարի պես, Մեծ տատիկիս մահվան օրը այս ամենը պատմեցի հայրիկիս ու նրա հոգու վիհը հորս փոխանցեցի։ Նա էլ, իր տատիկի նման մի քանի շաբաթ չխոսեց։

 

ԴԱՎԻԹ ՎԱՆՅԱՆ

 

About the Author
  • google-share
Previous Story

ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ. Տե՛ր Աստված, պատմիր ինձ, թե ինչ են արել նրանք այն գետը, որն այլևս չի երգում

Next Story

ԴԱՎԻԹ ՎԱՆՅԱՆ. ԱՆՀԵՏ ԿՈՐԱԾԸ (ՇԱՐՈՒՆԱԿԵԼԻ)

Related Posts

0

ԴԱՎԻԹ ՎԱՆՅԱՆ. Դուք խավարում լույս տարածողն եք, լապտերներ վառողը

Posted On 12 Սպտ 2022
, By Christina Abrahamyan
0

Դավիթ Վանյան. Երկու Հայաստան կա՝ իմը և քոնը

Posted On 31 Օգս 2022
, By Christina Abrahamyan
0

Դավիթ Վանյան. Հայրենիք

Posted On 21 Օգս 2022
, By Christina Abrahamyan
0

Դավիթ Վանյան. Այնպես է անձրևում, ոսկրաթաց և ուժգին

Posted On 15 Օգս 2022
, By Christina Abrahamyan

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • Օհաննա Էլոյան. «ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ ՀՐԱՊԱՐԱԿԻ ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ»
  • ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ. «Մենք պետք է ապրենք, որքան էլ երկնաքար ընկնի»
  • «ՀԱՐԱՏԵՎ ՄԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵՐԱԴԱՐՁՈՂ ԹՌՉՈՒՆ ԵՄ ԵՍ, ՈՒ ՄԻ ԹԵՎՍ ԽՐՎԱԾ Է ՆՐԱ ՄԵՋ…».ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ
  • ՀՐԱՆՏ ԹԱԹՈՍԻ ՍԻՄՖՈՆԻԱՆ …
  • Ինը թերլեմեզյանցի նկարիչ՝ «45 տարի անց» ցուցահանդեսում
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
  • «ՀԱՅԵՐԸ ԵՐԵԿ ԵՎ ԱՅՍՕՐ. ԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ» ԿԱՄ՝ ՀԱՅ ՀՈԳՈՒ ՑՈԼԱՆՔԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

Օհաննա Էլոյան. «ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ ՀՐԱՊԱՐԱԿԻ ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ»

ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ. «Մենք պետք է ապրենք, որքան էլ երկնաքար ընկնի»

«ՀԱՐԱՏԵՎ ՄԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵՐԱԴԱՐՁՈՂ ԹՌՉՈՒՆ ԵՄ ԵՍ, ՈՒ ՄԻ ԹԵՎՍ ԽՐՎԱԾ Է ՆՐԱ ՄԵՋ...».ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • Օհաննա Էլոյան. «ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ ՀՐԱՊԱՐԱԿԻ ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ»
  • ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ. «Մենք պետք է ապրենք, որքան էլ երկնաքար ընկնի»
  • «ՀԱՐԱՏԵՎ ՄԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵՐԱԴԱՐՁՈՂ ԹՌՉՈՒՆ ԵՄ ԵՍ, ՈՒ ՄԻ ԹԵՎՍ ԽՐՎԱԾ Է ՆՐԱ ՄԵՋ…».ԱՆԱՀԻՏ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ
  • ՀՐԱՆՏ ԹԱԹՈՍԻ ՍԻՄՖՈՆԻԱՆ …
  • Ինը թերլեմեզյանցի նկարիչ՝ «45 տարի անց» ցուցահանդեսում
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կարինե Ավագյան Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Պողոսյան Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ Օհան Դուրյան հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Ashot Manukyan՝ Քաղաքագիտության էթնիկական երանգները գրառման
  • Ashot Manukyan՝ Աշոտ Մանուկյան գրառման
  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com