• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Կիլիկյան Հայաստանի նշանավոր Հռոմկլա բերդաքաղաքը
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 11)
ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ ՄԵԾԱՐԵՆՑ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 10)
…ԻՍԿ ԱՆՁՐԵՎԸ ԵՐԵՎԱՆՅԱՆ ՓՈՂՈՑՆԵՐՆ ԷՐ ԾԵԾՈՒՄ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 9)
Ռուզան Հովասափյան. ԿԱՐՈՏՍ ԹՈՂ ՀԱԳԻԴ ՄՆԱ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 8)
ԶՈՒԽՐԱ ԵՐՎԱՆԴՅԱՆ. ՀՈՒՇԻ ՍԱՐՍՈՒՌՆԵՐ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 7)

ՀՐԱՉՈՒՀԻ ՄԻՐԶՈՅԱՆ. «Մեր լավագույն բանաձևն ազգային լինելն է»

Posted On 16 Հնս 2022
Comment: 0
Tag: Հրաչուհի Միրզոյան

«Ժամանակը կերտողները» նախագծի շրջանակներում այսօր կզրուցենք փիառի և մարքեթինգի մասնագետ ՀՐԱՉՈՒՀԻ ՄԻՐԶՈՅԱՆԻ հետ:

— Ինչպե՞ս սկիզբ առավ Ձեր մասնագիտական ուղին:

_Առաջին մասնագիտությամբ ժուռնալիստ եմ։

Խոսել սկսել եմ շատ վաղ տարիքից։ Ծնորղներիս խոսքերով՝ բոլորին զարմացնում էին տարիքիս ոչ համահունչ կապակցված խոսքով։ Գրել նույնպես սկսել եմ դեռևս տարրական դասարաններից։ Դպրոցի ավարտական դասարաններում թողարկում էինք «Տիր» թերթը, որի մշակութային մասի պատասխանատուն էի։

Առաջին մասնագիտությունս մի տեսակ «ենթադրելի» էր, քանի որ ինչ ինձ հիշում եմ, բոլորն ասում էին, թե պիտի խոսեմ հեռուստատեսությունից։ Բայց հայտնվեցի ռադիոյում։

Երրորդ կուրսում, երբ արդեն երկու տարի աշխատում էի մասնագիտությամբ, մի տեսակ «պակաս» զգացի, սկսեցի մտածել, որ միայն ժուռնալիստիկայով իմ նպատակներին հասնելը շատ դժվար կլինի։ Այդ տարի սկսեցինք «Գովազդ» առարկան ուսումնասիրել։ Հոգեհարազատ թվաց մասնագիտությունը, ոլորտի ուսումնասիրությունը սկսեցի ուսմանս ու աշխատանքիս զուգահեռ շարունակել ինքնակրթությամբ։  

Մագիստրատուրայիս դիպլոմը ստանալիս՝ արդեն միանշանակ որոշում ունեի. թողնում եմ ժուռնալիստիկան ընդմիշտ, որովհետև այն երբեք չի կարող լիարժեք օբյեկտիվ լինել, և շատ հաճախ ծառայում է հակապետական, հակահայկական օրակարգերի՝ թեկուզ անտեսանելի ձևով։

Հետո արդեն հասարակայնության հետ կապեր, մարքեթինգ, կառավարման խորհրդատվություն, ռազմավարական զարգացում, քոուչինգ։ Ու այս ամբողջ ընթացքում՝ դասավանդում։

— Կպատմե՞ք Ձեր  մասնագիտական ձեռքբերումներից:

-Թեև ստեղծագործական են բոլոր նախագծերս, բայց կարծում եմ, այդ մասով ձեռքբերումներս դեռ առջևում են։ Մասնագիտական ձեռքբերումներիցս դեռևս բարձրագույնը համարում եմ Արցախում կայացած CONIFA-ն՝ չճանաչված ֆուտբոլային ակումբների Եվրոպայի մրցաշարը։ Դժվարի, բարդ, գերծանրաբեռնված նախագիծ էր, ծայրահեղ պատասխանատու, սուղ ռեսուրսներով, որտեղ ամեն ինչ մասնագիտական կարողությունների լիարժեք ներդրմամբ էր հնարավոր հաջողել։ Հաջողեցինք՝ դրանում ներգրավված բոլոր թիմերի, անհատների և Արցախի այն ժամանակվա կառավարության բառացիորեն 24-ժամյա աշխատանքով։

Դա ձեռքբերում էր ոչ միայն նախագծի մասշտաբայնության համար, այլ որովհետև սովորելու, կիրառելու հսկայական դաշտ էր՝ իմ սիրելի Արցախում ու հանուն Արցախի։

— Ի՞նչ առաքելություն ունեք Դուք՝ որպես հայ և որպես մասնագետ:

-Հայրիկս ու իր սերունդն ինձ պետություն ունենալու, այն ամրացնելու պատգամ են տվել։ Ես սեփական աչքերով եմ տեսել ու մասնակցել 88-ի շարժմանը, ամբողջ էությամբս եմ ապրել հայկական զարթոնքը։ Դա է ձևավորել կյանքի, աշխարհի ու հայկականության մասին իմ պատկերացումները։ Որպես հայ՝ ես պարտավոր եմ իմ ժառանգներին ավելի ուժեղ ու հզոր հայկական պետականություն թողնել՝ որքան հնարավոր է պակաս «կնճիռներով»։ Ու դա հնարավոր է անել՝ որպես մասնագետ և քաղաքացի՝ կարողությունների առավելագույնը և անշահախնդիր՝ հանուն պետության, հայկական միասնականության, համայն հայության և հայկականության հարատևության ներդնելու միջոցով։  

— «Կրթված կանայք հասարակության համար գանձ են»,-ասել է Մխիթար Գոշը: Դուք ինչպե՞ս կմեկնաբանեք այս միտքը:

-Կհավելեմ Նժդեհի խոսքերը. «Մայրերի ափերի մեջ է սերունդների ապագան»։ Մայրն է կանխորոշում՝ իր զավակը կսիրի սովորել, թե ոչ, կլինի արդարության ու պետականության համար պայքարող, թե լուռ համակերպվող, արարող է, թե սպառող։

Իհարկե, նկարագրածս միայն ծայրահեղություններն են, դրանց մեջտեղում էլ կան բազմաթիվ տարբերակներ, սակայն ինչ էլ լինի, մոր ուղղորդումն ու օրինակը չափազանց կարևոր են ինչպես անձի, այնպես էլ քաղաքացու ձևավորման հարցում։

— Ինչ է տալիս մեզ՝ հայերիս, գերմանացի գիտնական Հենրիխ Շլիմանի այն վկայությունը, թե. «Եվրոպայի դժբախտությունն այն էր, որ նա որպես քաղաքակրթական հիմք ընդունեց Հունաստանը, և ոչ Հայաստանը»:

-Առաջին հերթին մեզ հնարավորություն է տալիս՝ խորասուզվելու հայկական բազմահազարամյա քաղաքակրթության և կենսափիլիսոփայության մեջ։

Մենք անհամադրելին համադրելու բնածին կարողություն ունենք, և պատմությամբ ենք ապացուցել, որ կարող ենք և՛ Արևելք լինել, և՛ Արևմուտք, Հյուսիս կամ Հարավ։ Մեր մշակույթն էլ դրա մասին է։

Գիտնականի ասածը հավանաբար նշանակում է, որ մեր բազմակողմանիությունը այլ, հավանաբար զարգացման ու հարատևման հնարավորություններ կստեղծեր Եվրոպայի համար։

Որքանո՞վ ենք մենք գիտակցում մեր ազգային և քաղաքակրթական առանձնահատությունների հենքով կարողությունները ու դրանց կիրառությամբ մեր պետականությունը ստեղծելու անհրաժեշտությունը։ Չգիտեմ։

Մի բան ինձ համար պարզ է։ Ամուր, կայուն, զարգացող ու մշտապես մրցունակ լինելու համար մեր լավագույն բանաձևն ազգային լինելն է՝ կյանքի բոլոր ոլորտներում։

— Ո՞րն է Ձեր գաղափարախոսությունը: 

-Իմ գաղափարախոսությունը հայկականությունն է՝ մաքրամաքուրն ու հավերժականը, որ մեզ համար ճանապարհ է հարթել մինչև մեր օրերը՝ անկախ նրանից, որ մեր հարևաններից շատերն այլևս չկան։

Իմ գաղափարախոսության կարևորագույն բաղկացուցիչ է առաջնորդության հայկական մոդելը՝ հիմքում ունենալով պատասխանատվություն, ընդհանուր շահի գերադասում, պայքար՝ հանուն։

Սա, անկեղծորեն, դժվարին ճանապարհ է, բայց այն իմն է ու իմ ազգայինը։

-Մերօրյա իրականությունն ինչպե՞ս է արտացոլվում Ձեր ստեղծագործություններում:

-Գրեթե չեմ ստեղածգործում։ Գրում եմ հազվադեպ ու ավելի դառնացած։ Թեև միշտ էլ ամենամութ ժամը արևածագից առաջ է լինում։

-Ի՞նչն է խանգարում մասնագիտական ունակությունները իրականացնելուն:

-«Մերոնքական»-«ոչմերոնքական» բաժանումը ցանկացած ոլորտի լրջագույն խնդիրն է այսօր։ Այս արհեստական բաժանարարների մեջ ընտրության՝ առանց այն էլ խիստ նեղ հնարավորություններն է՛լ ավելի են պակասում։ Մի քանի անգամ ասել եմ, էլի կրկնեմ։ Վերջին շրջանի ամենամեծ ու ամենադարդ լուծելի խնդիրն այն է, որ պրոֆեիոնալիզը դարձել է խարան։ Իսկ մեզ հիմա պրոֆեսիոնալներն անհրաժեշտ են օդ ու ջրի նման՝ բոլոր ասպարեզներում ու հարթակներում։

— Ձեր վերաբերմունքը այսօրվա իրականությանն ինչպիսին է։

-Հոգեվարքում գտնվող պետականությունը պետք է փրկել։ Մենք արդեն մեծ բացթողում ունենք մեր սերունդների հանդեպ, քանի որ նրանք այսօր փաստացի ավելի փոքր ու ավելի թույլ հայրենիք ունեն, քան մենք։ Իսկ հավերժության պարույրի օրենքների համաձայն՝ մենք պարտավոր ենք մեր ստացածին մի բան էլ ավելացրած թողնել մեր ժառանգներին։

— Ինչպիսի՞ հայրենիք կցանկանայիք ավանդել գալիք սերունդներին:

-Հզոր, կայացած, ընդարձակ, ամեն ինչում հայկական, համաշխարհային գործոն պետականությամբ հայրենիք։ Հայրենիք, որտեղ ուզում են գալ ու մնալ։

Ընդհանրապես, հավատացած եմ, որ մենք պետք է կառուցենք մեր երազանքի հայրենիքը։ Ուրիշի սկզբունքներով կառուցած ինչպիսի պետությունում էլ ապրենք ու արարենք, միևնույն է, այն մեր երազանքի իրականացումը չի կարող լինել։

Հանուն հավիտենական, միասնական և իրականացած երազանք Հայաստանի։

ՄԱԳԱՂԱԹՑԻ

About the Author
  • google-share
Previous Story

ԶԵՄՖԻՐԱ ՍԱՐԳՍՅԱՆ. «Որքա՜ն է հեշտացել հրապարակային ստախոսությունը, վայրահաչությունը, զրպարտությունը, հայհոյանքը…»

Next Story

ԱՆԱՀԻՏ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Պոեզիան հիշողություն է Տունդարձի մասին»

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ
  • ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ
  • ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»
  • ԽՈՆԱՐՀՈՒՄՍ, ՀԵՐՈՍԱՄԱՅՐ
  • ԼՈՒՍԻՆԵ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Հայտնվել ենք բազում մարտահրավերների թիրախում, որը դատապարտված ենք հաղթահարել»
  • Կիլիկյան Հայաստանի նշանավոր Հռոմկլա բերդաքաղաքը
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 11)
  • ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ ՄԵԾԱՐԵՆՑ
  • ՊԱՀՊԱՆԵՆՔ ԵՎ ՀԱՐՍՏԱՑՆԵՆՔ ՄԱՅՐԵՆԻՆ
  • ԿԳՄՍՆ-ը պահանջում է դադարեցնել ցանկացած գործունեություն Հատիսի հնավայր-ամրոցի տարածքում, որը հակասում է օրենսդրությանը

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ

ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ

ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ
  • ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ
  • ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»
  • ԽՈՆԱՐՀՈՒՄՍ, ՀԵՐՈՍԱՄԱՅՐ
  • ԼՈՒՍԻՆԵ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Հայտնվել ենք բազում մարտահրավերների թիրախում, որը դատապարտված ենք հաղթահարել»
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education food green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կոմիտաս Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Պողոսյան Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Խոհ աշխարհի վերջից առաջ՝ Հանճարի և անճարի գուգահեռականներում գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » «Նա ոչինչ չասաց սարդերի մասին, որ բույն էին դրել հենց իր` հոգևոր հոր գրպաններում ու երակներում». Արմեն Մարտիրոսյան՝ «Սարդոստայնը տների պատերի միջով, եկեղեցիների խորաններով բարձրացավ զանգակատների գմբեթները». Արմեն Մարտիրոսյան գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com