• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ
ԼՈՒ՛ՅՍՆ Է ԱՌԱՎԵԼ
Մենուա Հովհաննիսյանին և բոլոր սրբազան Ռազմիկներին
Թատրոնը նրա համար հոգևոր տաճար էր,որին վերաբերվում էր հավատացյալի երկյուղածությամբ,ներկայացում արարելը՝ ծիսակատարություն
ԵԹԵ ՍԵՐԸ ԱՆՈՒՆ ՈՒՆԵՆԱՐ, ԿԿՈՉՎԵՐ ԱՐԵՆ
Անկախությունը Հայաստա՛նն է՝ Արցախ աշխարհով

ՀԱՄՈՒՅԹԻՑ` ԱՆԴԻՆ…

Posted On 18 Օգս 2022
Comment: 0

Լեռնապատի` «Երջանիկ» ազգագրական երգի֊պարի վաստակավոր կոլեկտիվ

Հայաստանի Հանրապետության, Լոռու Մարզի՝ Լեռնապատ համայնքի՝ բեղﬓավոր ուղի անցած <<Ազգագրական Երգի-Պարի>> վաստակավոր համույթը, ստեղծվել է՝ 1938-թվականին մանկավարժ Հրանուշ Զարգարյանի նախաձեռնությամբ, բայց Հայրենական մեծ 

պատերազմի պատճառով համույթը 1941-թվականին դադարել է իր՝ մշակույթային գործունեությունը։

Ապա տասնհինգ տարի անց․ 1955-թվականի, գարնանը` Լեռնապատ համայնքի պատվավոր քաղաքացի, մանկավարժ Մարգո Մալխասյանի ջանքերով համույթը վերականգնվեց և շարունակեց իր ակտիվ մշակութային գործունեությունը՝ Լեռնապատ համայնքի, այնուհետև ամբողջ երկրի շրջաններում։ Այնուհանդերձ սկսվեցին համույթի աﬔնօրյա համառ ու երկար փորձերը։ Համույթը մասնակցում էր՝ Հանրապետական փառատոնների, ստուգատեսների, մրցույթների և հաղթում իր հայկասիրտ ազգայնականությամբ։ Ապա համույթը 1966թ ճանաչում գտավ ամբողջ Հանրապետությունում։
Հպարտանում ենք և վերհիշում 1967-թվականին, երբ Մոսկվայի՝ Կրեմլի սյունազարդ դահլիճում համույթը
մասնակցեց՝ գեղարվեստական ինքնագործ խմբերի ﬕջազգային փառատոնին և առաջնություն շահելով հայրենիք՝ վերադարձան հաղթանակած և արժանացած ﬕ շարք պարգևների։ Այդ իսկ՝ հաջողությունից ոգևորված Համույթը՝ 1981-թվականին համույթի գեղարվեստական խորհրդի որոշմամբ անվանակոչվեց՝ <<ԼԵՌՆԱՊԱՏ>>, ի պատիվ՝ Լեռնապատ համայնքի և նրա ժողովրդի։ 1988-թվականի աղետալի երկրաշարժի պատճառով՝ <<ԼԵՌՆԱՊԱՏ>> համույթը կրկին դադարեց իր մշակույթային գործունեությունը։
Ապա, 1998թվականին՝ Երջանիկ Աշրաֆյանի նախաձեռնությամբ և Լեռնապատ համայնքի ղեկավար, այժմ բանասիրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, գրականագետ Վանո Եղիազարյանի աջակցությամբ՝ <ԼԵՌՆԱՊԱՏ>> համույթը կրկին անգամ սկսեց իր մշակույթային լիաթոք գործունեությունը։
2000-թվականի, հուլիսի 7-ին՝ <<ԲԵՄ>> մշակույթային ﬕավորման Տնօրեն՝ Արﬔն Նալբանդյանի հրավերով և Երջանիկ Աշրաֆյանի դստեր՝ Վարդուհի Հակոբյանի կազմակերպչական աշխատանքների շնորհիվ, <<ԼԵՌՆԱՊԱՏ>> համույթը ելույթ ունեցավ՝ Երևանի Երիտասարդական պալատում։
Այնուհետև հրավեր ստացան՝ Աշտարակի ձորում << հորովել >> ամենամյա միջազգային փառատոնին մասնակցելու, Օպերայի և բալետի շենքում՝ <<Մեկ՝ Ազգ, Մեկ՝ Մշակույթ>> ծրագրի շրջանակներում, ներկայացնելով Լոռու մարզը։ Բոլոր տեղերից էլ վերադարձել են պարգևներով։
Շատ ցավալի է այն, որ 2008-թվականին համույթը նորից դադարեց գործել։ Ապա 2017- թվականի մարտին՝ Մոսկվայի <<Անի>> պարային համույթի գեղարվեստական ղեկավար՝ Արփինե Հակոբյանի նախաձեռնությամբ, Երջանիկ Աշրաֆյանի և երգահան Աշոտ Դալլաքյանի աջակցությամբ՝ կրկին անգամ վերակազմավորվեց և անվանակոչվեց՝ <<Երջանիկ>> երգի֊պարի ազգագրական վաստակավոր համույթ։ Ի պատիվ Երջանիկ Աշրաֆյանի ազգային՝ գոհարները պահպանելու և տարածելու համար։
Համույթի հին անդաﬓերին փոխարինել են նորերը, որդիները՝ հայրերին, դստրերը՝ մայրերին, իսկ
թոռները՝ տատերին ու պապերին։
<<Երջանիկ>> երգի֊պարի ազգագրական համույթը՝ ﬕնչ օրս, շարունակում է իր՝ մշակույթային լայնածավալ գործունեությունը, Գեղարվեստական ղեկավար` Արփինե Հակոբյանի, գլխավոր խմբավար` Աշոտ Դալլաքյանի, պրոդյուսեր Վարդուհի Հակոբյանի գլխավորությամբ, խմբականներ՝ Աննա Ներկարարյանի, Աշոտ Միտիչյանի, Արﬔնուհի Թամազյանի, Մանյա Բաղդասարյանի, Անժելա Խառատյանի, Կարինե Ալոյանի, Ռուզաննա Նազարյանի, Լաուրա Եղոյանի, Հովհաննես Մնացականյանի, Արշակ Հակոբջանյանի, Ռոլանդ Մնացականյանի մասնակցությամբ և Լոռու մարզի Փամբակ վարչական կենտրոնի հովանու ներքո։

Նյութը պատրաստեց
համույթի գլխավոր խմբավար` Աշոտ Դալլաքյանը

About the Author
  • google-share
Previous Story

20 միլիոն դրամ՝ Օհան Դուրյանի արձանի պատրաստման և տեղադրման համար

Next Story

Նոր գիրք՝ «Ասպրամ»

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
  • «ՀԱՅԵՐԸ ԵՐԵԿ ԵՎ ԱՅՍՕՐ. ԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ» ԿԱՄ՝ ՀԱՅ ՀՈԳՈՒ ՑՈԼԱՆՔԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ
  • Զուխրա Երվանդյան. Չէ՛, էս սերնդի հասցեին թթու խոսք չասեք
  • ԼՈՒ՛ՅՍՆ Է ԱՌԱՎԵԼ
  • Հայաստան անվան մասին
  • Մենուա Հովհաննիսյանին և բոլոր սրբազան Ռազմիկներին

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
  • «ՀԱՅԵՐԸ ԵՐԵԿ ԵՎ ԱՅՍՕՐ. ԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ» ԿԱՄ՝ ՀԱՅ ՀՈԳՈՒ ՑՈԼԱՆՔԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կարինե Ավագյան Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Պողոսյան Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ Օհան Դուրյան հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Ashot Manukyan՝ Քաղաքագիտության էթնիկական երանգները գրառման
  • Ashot Manukyan՝ Աշոտ Մանուկյան գրառման
  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com