• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ
ԼՈՒ՛ՅՍՆ Է ԱՌԱՎԵԼ
Մենուա Հովհաննիսյանին և բոլոր սրբազան Ռազմիկներին
Թատրոնը նրա համար հոգևոր տաճար էր,որին վերաբերվում էր հավատացյալի երկյուղածությամբ,ներկայացում արարելը՝ ծիսակատարություն
ԵԹԵ ՍԵՐԸ ԱՆՈՒՆ ՈՒՆԵՆԱՐ, ԿԿՈՉՎԵՐ ԱՐԵՆ
Անկախությունը Հայաստա՛նն է՝ Արցախ աշխարհով

ԱՆԱՀԻՏ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Պոեզիան հիշողություն է Տունդարձի մասին»

Posted On 18 Հնս 2022
Comment: 0

«Ժամանակը կերտողները» նախագծի շրջանակներում այսօր կզրուցենք բանաստեղծուհի ԱՆԱՀԻՏ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆԻ հետ:

— Ինչպե՞ս սկիզբ առավ Ձեր ստեղծագործական ուղին:

— Կռահմամբ ու նախազգացմամբ օժտված մորիցս, երևի թե… Երբ օգոստոս ամիսն էր, երբ հասուն էր արտն ու սկիզբը աշխարհի։
Տունդարձի մասին հիշողությամբ սկսվեց,
քանզի պոեզիան հիշողություն է Տունդարձի մասին։ Երբ ես էլ դիցաբանական Պրոմեթևսի նման առանձնացա Աստվածներից ու ստեղծեցի մարդկային ցեղը Երկրի վրա («Բանաստեղծություն և ճշմարտություն», Գյոթե)։ Երբ ես էլ առանձնության մեջ բազմացրի ինձ տրված շնորհը։

Գրկախառնություն է գրականությունը,
բաց թողնել չեմ պատրաստվում…

— Կպատմե՞ք Ձեր ստեղծագործական ձեռքբերումների մասին:

— Ամենամեծ ձեռքբերումը ծնունդն է անդրանիկ գրքիս («Իմ վերադարձը ձյունը կկարդա՞»), որով և սկսված է շղթայակցումը օղակին՝ Մեծն Արևմտահայուհու՝ Վեհանոյշ Թեքեանի կողմից գրված առաջաբանով։

— Ի՞նչ առաքելություն ունեք Դուք՝ որպես հայ և որպես մասնագետ:

— Ես պարտավոր եմ պահպանել ոչ միայն իմ ազգի ու երկրի, այլև մարդկության մշակույթի ու կենսափորձի ամբողջականությունը։ Տերը լինել առաքելության, իմացության ու դաստիարակության։ Լինել Հավերժական Հայը բանաստեղծության։ Ահա՝ առաքելությունն իմ։

— «Կրթված կանայք հասարակության համար գանձ են»,-ասել է Մխիթար Գոշը: Դուք ինչպե՞ս կմեկնաբանեք այս միտքը:

— Կնոջ դերի մասին բազմիցս է խոսվել։
Պատմությունից մեզ են հասել անուններ Սյունեցի կանանց, որոնք հրաշալի արվեստագետներ, մեկենասներ, շինարարներ, ռազմական գործիչներ, գահակալներ ու հայրենիքին անձնուրաց նվիրված զավակներ են եղել՝ մայր լինելուց բացի։ Առաջնորդությունն ու հավասարությունը կնոջ բնական իրավունքն են։

— Ինչ է տալիս մեզ՝ հայերիս, գերմանացի գիտնական Հենրիխ Շլիմանի այն վկայությունը, թե. «Եվրոպայի դժբախտությունն այն էր, որ նա որպես քաղաքակրթական հիմք ընդունեց Հունաստանը, և ոչ Հայաստանը»:

— Գուցե թե՝ անցատո՞մս … Պարթենոնը վիթխարի է, Բուրգերը՝վեհ, մենք’ քիչ պեղված։
Մենք այն ենք, ինչը շարունակություն է գտնում մարդկության պատմության մեջ։ Մեր անմահությունը ամենևին էլ պատրանքային չէ։

— Ո՞րն է Ձեր գաղափարախոսությունը:

-Պահպանել մարդկանց ու ժողովուրդների ազատությունները։
Հաստատել տիրապետությունը Ժամանակի վրա։ Լինել Վերածնության մեջ…

— Մերօրյա իրականությունն ինչպե՞ս է արտացոլվում Ձեր ստեղծագործություններում:

— Զգայուն է գրականությունը կյանքի նկատմամբ՝ որպես պատմականորեն փոփոխական գաղափարագեղարվեստական համակարգ։ Ես նախընտրում եմ ոչ հայելային արտացոլումը բանաստեղծության մեջ, իրականությունը արտացոլել ինքնաբացահայտման միջոցով։
Սիրում եմ դժվարինությունը, ցավի ու բերկրանքի ճոճքը բառում, անուղղակիությունը ասացման…

— Ի՞նչն է խանգարում մասնագիտական ունակությունները իրականացնելուն:

— Կպատասխանեմ Շ. Բոդլերի տողերով՝

Երկրի վրա վայրահաչ երբ նա դառնում է գերի,
Նրան թևերն իր հսկա միշտ խանգարում են քայլել։(Ալբատրոսը)

Ունակությունը երբեմն նույնական չէ արտահայտմանը։ Չունեցած առանձնության, ոգեշնչվածության, ինտուիցիայի ու գիտակցական նախասկիզբների զուգակցման պակասը կարող է խանգարել։

— Ձեր վերաբերմունքը այսօրվա իրականությանն ինչպիսին է։

— Այսօրն ինձ համար Վիլհելմ Հաուֆի « Կախարդված նավը» հեքիաթն է, Ջեկ Լոնդոնի « Կարմիր աստվածություն» պատմվածքը։
Սպասողական է վերաբերմունքս, ինչ խոսք…

— Ինչպիսի՞ հայրենիք կցանկանայիք ավանդել գալիք սերունդներին:

— Միմիայն՝ ՀՈԳԵՒՈՐ։

ՄԱԳԱՂԱԹՑԻ

About the Author
  • google-share
Previous Story

ՀՐԱՉՈՒՀԻ ՄԻՐԶՈՅԱՆ. «Մեր լավագույն բանաձևն ազգային լինելն է»

Next Story

ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
  • «ՀԱՅԵՐԸ ԵՐԵԿ ԵՎ ԱՅՍՕՐ. ԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ» ԿԱՄ՝ ՀԱՅ ՀՈԳՈՒ ՑՈԼԱՆՔԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ
  • Զուխրա Երվանդյան. Չէ՛, էս սերնդի հասցեին թթու խոսք չասեք
  • ԼՈՒ՛ՅՍՆ Է ԱՌԱՎԵԼ
  • Հայաստան անվան մասին
  • Մենուա Հովհաննիսյանին և բոլոր սրբազան Ռազմիկներին

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)

Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 5)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 4)
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 3)
  • «ՀԱՅԵՐԸ ԵՐԵԿ ԵՎ ԱՅՍՕՐ. ԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ» ԿԱՄ՝ ՀԱՅ ՀՈԳՈՒ ՑՈԼԱՆՔԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՏԱՐԱԶ (մաս 2)
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կարինե Ավագյան Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Պողոսյան Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ Օհան Դուրյան հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Ashot Manukyan՝ Քաղաքագիտության էթնիկական երանգները գրառման
  • Ashot Manukyan՝ Աշոտ Մանուկյան գրառման
  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com