• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ
Հասմիկ Սարգսյան. ԽՈՇ – ԲԻԼԱԶԻԳ՝ ԿԱՐՆՈ ՊԱՐ
Սպարտակ Ղարաբաղցյան. ՄԵՐ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ ՇԵՂԲԸ
Վրեժ Սարուխանյան. ԱՆՉԱՓԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԻՔ
ԶՈՐԱՎԱՐ ԱՆԴՐԱՆԻԿԻ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԸ
ՆԱԻՐԱ ՍԻՄՈՆՅԱՆ. «Մեր զավակները բերելու են ա՛յն ապագան, որի համար սերունդներ են սրբանում…»
Հասմիկ Սարգսյան. ԳԻՇԵՐՎԱՆ ՀԱՋՈՐԴ ԾԱԳՈՒՄՆ ԵՂԱՎ․․․
ԴԱՎԻԹ ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ. Հայաստանն այսօր … զինվորն է

Մազլումյանների կառուցած հոթել «Բարոն»-ում է Ագաթա Քրիստին գրել իր սարսափազդու երկերից մեկը

Posted On 30 Հկտ 2013
Comment: 0
Tag: Ագաթա Քրիստի, Արշիլ Գորկի, Հոթել «Բարոն», Սոս Սարգսյան

1381283_1425268834368411_1641819911_nՀոթել «Բարոնը» հին է. ութսուն տարեկան: Ժամանակին լավագույնն է եղել Հալեպում: Գրիգոր Մազլումյանի հայրն ու հորեղբայրն են կառուցել: Պարոն Գոքոն պատմում է, թե ինչու է հոթելը կոչվում «Բարոն»: Նրա ծառայողները տերերին դիմել են պարոնով. Օտարներիը լսել են ու որոշել, որ սրանք հայ բարոններ են: Եվրոպայից նրանց հասցեագրված նամակները հենց այդպես էլ վերնագրել են: Հիմա հյուրանոցի փողոցն էլ

«Բարոն» է կոչվում: Այսպես: Հայոց մի բուն, փոքրիկ օջախ, հանդիպման վայր, ինչ-որ չափի հայապահպանման խորհրդանիշ: Երևելի մարդիկ են այստեղ իջևանել, այս իմաստով հարուստ պատմություն ունի հոթել «Բարոնը»` դեսպաններ, հյուպատոսներ, Գրիգոր Զոհրապը և, նույնիսկ, այո, Թալեաթը: Այստեղից հեռագիր է ուղարկել, ջարդերը ղեկավարել է այստեղից: Պարոն Գոքոն պատմում է, որ Թեյլերյանի դատավարությունը շահվեց, որովհետև քրքրել են հյուրանոցի արխիվները, գտել են այդ հանցագործ հրամանների պատճենները և որպես ապացույց ներկայացրել են դատարանին:

Որքան էլ տարօրինակ լինի, թուրքերը հաճախ են իջևանում այստեղ (իմ ժամանակ էլ կային), ասում են` հանցավորին հանցանքի վայրը քաշում է:

—         Վերջերս, — պատմում է Գոքոն, — մի խումբ է եկել և, իմանալով, որ Թալեաթն

այստեղ ապրել է, զարմանքով դիմել են իրեն… Եվ այդ սենյակը դուք թանգարան չե՞ք շինել: Ի՞նչ ասես` դահիճ սիրող են:

—         Ո՛չ, չենք շինել, մանավանդ միտք չունենք հյուրանոցը գազանանոցի վերածել … – Այսպես է պատասխանել Գոքոն:

Արշիլ Գորկու կինն է եղել, Ագաթա Քրիստին այստեղ է գրել իր սարսափազդու

երկերից մեկը: Էլեկտրականության մեծ պակաս կա Հալեպում: Նույնիսկ հյուրանոցը օրվա մի քանի ժամն է լուսավորվում: Պատահում է` խարխափելով բարձրանում ես աստիճանները, հիշողությամբ անցնում սև, մութ միջանցքներով, մինչև հասնում ես քո սենյակը, մի փոքրիկ մոմ վառում: Գիշերները զարմանալի լռություն է տիրում հոթել «Բարոնում» և ամեն մի թույլ թխկոց, շշուկ, թե հատակի ճռռոց ցնցում է քեզ և ակամա մտաբերում ես Ագաթա Քրիստիի հորինվվածքները … Ու եթե այդ պահին հանկարծ չկչկոցով մեկը վազի միջանցքում, կանգ առնի դռանդ տակ ու ծանր հևա կամ ֆռշտացնի … Մթնոլորտն այնքան խորհրդավորվում, այնպես են լարվում ջղերդ, որ հազիվ ես գլխի ընկնում` պարոն Գոքոյի շունն է, չէ՞, գեր ու ծույլ Բոշան … Հոթել «Բարոնը» լեցուն է անցյալով, պատմություններով, հազարավոր մարդկանց անուններով, որ ապրել են այստեղ. հնություն է բուրում օդում և, ով գիտե, գիշերները չե՞ն կենդանանում, այդյոք, նրանց հոգիները ու չե՞ն հանդիպում իրար այս խավար միջանցքներում, և ի՞նչ է պատասխանում Թալեաթ մարդ կոչվածը տիեզերական հարցականներով լեցուն Զոհրապի ոգուն …

Սոս Սարգսյան «Վարագույրից այս կողմ»

1381283_1425268834368411_1641819911_nՀոթել «Բարոնը» հին է. ութսուն տարեկան: Ժամանակին լավագույնն է եղել Հալեպում: Գրիգոր Մազլումյանի հայրն ու հորեղբայրն են կառուցել: Պարոն Գոքոն պատմում է, թե ինչու է հոթելը կոչվում «Բարոն»: Նրա ծառայողները տերերին դիմել են պարոնով. Օտարներիը լսել են ու որոշել, որ սրանք հայ բարոններ են: Եվրոպայից նրանց հասցեագրված նամակները հենց այդպես էլ վերնագրել են: Հիմա հյուրանոցի փողոցն էլ

«Բարոն» է կոչվում: Այսպես: Հայոց մի բուն, փոքրիկ օջախ, հանդիպման վայր, ինչ-որ չափի հայապահպանման խորհրդանիշ: Երևելի մարդիկ են այստեղ իջևանել, այս իմաստով հարուստ պատմություն ունի հոթել «Բարոնը»` դեսպաններ, հյուպատոսներ, Գրիգոր Զոհրապը և, նույնիսկ, այո, Թալեաթը: Այստեղից հեռագիր է ուղարկել, ջարդերը ղեկավարել է այստեղից: Պարոն Գոքոն պատմում է, որ Թեյլերյանի դատավարությունը շահվեց, որովհետև քրքրել են հյուրանոցի արխիվները, գտել են այդ հանցագործ հրամանների պատճենները և որպես ապացույց ներկայացրել են դատարանին:

Որքան էլ տարօրինակ լինի, թուրքերը հաճախ են իջևանում այստեղ (իմ ժամանակ էլ կային), ասում են` հանցավորին հանցանքի վայրը քաշում է:

—         Վերջերս, — պատմում է Գոքոն, — մի խումբ է եկել և, իմանալով, որ Թալեաթն

այստեղ ապրել է, զարմանքով դիմել են իրեն… Եվ այդ սենյակը դուք թանգարան չե՞ք շինել: Ի՞նչ ասես` դահիճ սիրող են:

—         Ո՛չ, չենք շինել, մանավանդ միտք չունենք հյուրանոցը գազանանոցի վերածել … – Այսպես է պատասխանել Գոքոն:

Արշիլ Գորկու կինն է եղել, Ագաթա Քրիստին այստեղ է գրել իր սարսափազդու

երկերից մեկը: Էլեկտրականության մեծ պակաս կա Հալեպում: Նույնիսկ հյուրանոցը օրվա մի քանի ժամն է լուսավորվում: Պատահում է` խարխափելով բարձրանում ես աստիճանները, հիշողությամբ անցնում սև, մութ միջանցքներով, մինչև հասնում ես քո սենյակը, մի փոքրիկ մոմ վառում: Գիշերները զարմանալի լռություն է տիրում հոթել «Բարոնում» և ամեն մի թույլ թխկոց, շշուկ, թե հատակի ճռռոց ցնցում է քեզ և ակամա մտաբերում ես Ագաթա Քրիստիի հորինվվածքները … Ու եթե այդ պահին հանկարծ չկչկոցով մեկը վազի միջանցքում, կանգ առնի դռանդ տակ ու ծանր հևա կամ ֆռշտացնի … Մթնոլորտն այնքան խորհրդավորվում, այնպես են լարվում ջղերդ, որ հազիվ ես գլխի ընկնում` պարոն Գոքոյի շունն է, չէ՞, գեր ու ծույլ Բոշան … Հոթել «Բարոնը» լեցուն է անցյալով, պատմություններով, հազարավոր մարդկանց անուններով, որ ապրել են այստեղ. հնություն է բուրում օդում և, ով գիտե, գիշերները չե՞ն կենդանանում, այդյոք, նրանց հոգիները ու չե՞ն հանդիպում իրար այս խավար միջանցքներում, և ի՞նչ է պատասխանում Թալեաթ մարդ կոչվածը տիեզերական հարցականներով լեցուն Զոհրապի ոգուն …

Սոս Սարգսյան «Վարագույրից այս կողմ»

1381283_1425268834368411_1641819911_nՀոթել «Բարոնը» հին է. ութսուն տարեկան: Ժամանակին լավագույնն է եղել Հալեպում: Գրիգոր Մազլումյանի հայրն ու հորեղբայրն են կառուցել: Պարոն Գոքոն պատմում է, թե ինչու է հոթելը կոչվում «Բարոն»: Նրա ծառայողները տերերին դիմել են պարոնով. օտարներիը լսել են ու որոշել, որ սրանք հայ բարոններ են: Եվրոպայից նրանց հասցեագրված նամակները հենց այդպես էլ վերնագրել են: Հիմա հյուրանոցի փողոցն էլ

«Բարոն» է կոչվում: Այսպես: Հայոց մի բուն, փոքրիկ օջախ, հանդիպման վայր, ինչ-որ չափի հայապահպանման խորհրդանիշ: Երևելի մարդիկ են այստեղ իջևանել, այս իմաստով հարուստ պատմություն ունի հոթել «Բարոնը»` դեսպաններ, հյուպատոսներ, Գրիգոր Զոհրապը և, նույնիսկ, այո, Թալեաթը: Այստեղից հեռագիր է ուղարկել, ջարդերը ղեկավարել է այստեղից: Պարոն Գոքոն պատմում է, որ Թեյլերյանի դատավարությունը շահվեց, որովհետև քրքրել են հյուրանոցի արխիվները, գտել են այդ հանցագործ հրամանների պատճենները և որպես ապացույց ներկայացրել են դատարանին:

Որքան էլ տարօրինակ լինի, թուրքերը հաճախ են իջևանում այստեղ (իմ ժամանակ էլ կային), ասում են` հանցավորին հանցանքի վայրը քաշում է:

—         Վերջերս, — պատմում է Գոքոն, — մի խումբ է եկել և, իմանալով, որ Թալեաթն

այստեղ ապրել է, զարմանքով դիմել են իրեն… Եվ այդ սենյակը դուք թանգարան չե՞ք շինել: Ի՞նչ ասես` դահիճ սիրող են:

—         Ո՛չ, չենք շինել, մանավանդ միտք չունենք հյուրանոցը գազանանոցի վերածել … – Այսպես է պատասխանել Գոքոն:

Արշիլ Գորկու կինն է եղել, Ագաթա Քրիստին այստեղ է գրել իր սարսափազդու

երկերից մեկը: Էլեկտրականության մեծ պակաս կա Հալեպում: Նույնիսկ հյուրանոցը օրվա մի քանի ժամն է լուսավորվում: Պատահում է` խարխափելով բարձրանում ես աստիճանները, հիշողությամբ անցնում սև, մութ միջանցքներով, մինչև հասնում ես քո սենյակը, մի փոքրիկ մոմ վառում: Գիշերները զարմանալի լռություն է տիրում հոթել «Բարոնում» և ամեն մի թույլ թխկոց, շշուկ, թե հատակի ճռռոց ցնցում է քեզ և ակամա մտաբերում ես Ագաթա Քրիստիի հորինվվածքները … Ու եթե այդ պահին հանկարծ չկչկոցով մեկը վազի միջանցքում, կանգ առնի դռանդ տակ ու ծանր հևա կամ ֆռշտացնի … Մթնոլորտն այնքան խորհրդավորվում, այնպես են լարվում ջղերդ, որ հազիվ ես գլխի ընկնում` պարոն Գոքոյի շունն է, չէ՞, գեր ու ծույլ Բոշան … Հոթել «Բարոնը» լեցուն է անցյալով, պատմություններով, հազարավոր մարդկանց անուններով, որ ապրել են այստեղ. հնություն է բուրում օդում և, ով գիտե, գիշերները չե՞ն կենդանանում, այդյոք, նրանց հոգիները ու չե՞ն հանդիպում իրար այս խավար միջանցքներում, և ի՞նչ է պատասխանում Թալեաթ մարդ կոչվածը տիեզերական հարցականներով լեցուն Զոհրապի ոգուն …

Սոս Սարգսյան «Վարագույրից այս կողմ»

1381283_1425268834368411_1641819911_nՀոթել «Բարոնը» հին է. ութսուն տարեկան: Ժամանակին լավագույնն է եղել Հալեպում: Գրիգոր Մազլումյանի հայրն ու հորեղբայրն են կառուցել: Պարոն Գոքոն պատմում է, թե ինչու է հոթելը կոչվում «Բարոն»: Նրա ծառայողները տերերին դիմել են պարոնով. Օտարներիը լսել են ու որոշել, որ սրանք հայ բարոններ են: Եվրոպայից նրանց հասցեագրված նամակները հենց այդպես էլ վերնագրել են: Հիմա հյուրանոցի փողոցն էլ

«Բարոն» է կոչվում: Այսպես: Հայոց մի բուն, փոքրիկ օջախ, հանդիպման վայր, ինչ-որ չափի հայապահպանման խորհրդանիշ: Երևելի մարդիկ են այստեղ իջևանել, այս իմաստով հարուստ պատմություն ունի հոթել «Բարոնը»` դեսպաններ, հյուպատոսներ, Գրիգոր Զոհրապը և, նույնիսկ, այո, Թալեաթը: Այստեղից հեռագիր է ուղարկել, ջարդերը ղեկավարել է այստեղից: Պարոն Գոքոն պատմում է, որ Թեյլերյանի դատավարությունը շահվեց, որովհետև քրքրել են հյուրանոցի արխիվները, գտել են այդ հանցագործ հրամանների պատճենները և որպես ապացույց ներկայացրել են դատարանին:

Որքան էլ տարօրինակ լինի, թուրքերը հաճախ են իջևանում այստեղ (իմ ժամանակ էլ կային), ասում են` հանցավորին հանցանքի վայրը քաշում է:

—         Վերջերս, — պատմում է Գոքոն, — մի խումբ է եկել և, իմանալով, որ Թալեաթն

այստեղ ապրել է, զարմանքով դիմել են իրեն… Եվ այդ սենյակը դուք թանգարան չե՞ք շինել: Ի՞նչ ասես` դահիճ սիրող են:

—         Ո՛չ, չենք շինել, մանավանդ միտք չունենք հյուրանոցը գազանանոցի վերածել … – Այսպես է պատասխանել Գոքոն:

Արշիլ Գորկու կինն է եղել, Ագաթա Քրիստին այստեղ է գրել իր սարսափազդու

երկերից մեկը: Էլեկտրականության մեծ պակաս կա Հալեպում: Նույնիսկ հյուրանոցը օրվա մի քանի ժամն է լուսավորվում: Պատահում է` խարխափելով բարձրանում ես աստիճանները, հիշողությամբ անցնում սև, մութ միջանցքներով, մինչև հասնում ես քո սենյակը, մի փոքրիկ մոմ վառում: Գիշերները զարմանալի լռություն է տիրում հոթել «Բարոնում» և ամեն մի թույլ թխկոց, շշուկ, թե հատակի ճռռոց ցնցում է քեզ և ակամա մտաբերում ես Ագաթա Քրիստիի հորինվվածքները … Ու եթե այդ պահին հանկարծ չկչկոցով մեկը վազի միջանցքում, կանգ առնի դռանդ տակ ու ծանր հևա կամ ֆռշտացնի … Մթնոլորտն այնքան խորհրդավորվում, այնպես են լարվում ջղերդ, որ հազիվ ես գլխի ընկնում` պարոն Գոքոյի շունն է, չէ՞, գեր ու ծույլ Բոշան … Հոթել «Բարոնը» լեցուն է անցյալով, պատմություններով, հազարավոր մարդկանց անուններով, որ ապրել են այստեղ. հնություն է բուրում օդում և, ով գիտե, գիշերները չե՞ն կենդանանում, այդյոք, նրանց հոգիները ու չե՞ն հանդիպում իրար այս խավար միջանցքներում, և ի՞նչ է պատասխանում Թալեաթ մարդ կոչվածը տիեզերական հարցականներով լեցուն Զոհրապի ոգուն …

Սոս Սարգսյան «Վարագույրից այս կողմ»

About the Author
  • google-share
Previous Story

Сегодня день рождения Ав. ИсаакянаԱյսօր Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան օրն է

Next Story

Federico FelliniФедерико ФеллиниՖեդերիկո Ֆելլինի. « Ես առարկա եմ, իր եմ …» Federico Fellini

Related Posts

0

Մի վերհուշ Սոս Սարգսյանի մասին

Posted On 21 Հկտ 2013
, By Christina Abrahamyan
0

«Նա թարգմանում է մարդու հոգին». Սոս Սարգսյան

Posted On 19 Հկտ 2013
, By Christina Abrahamyan

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»
  • Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
  • ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԽՈՇ – ԲԻԼԱԶԻԳ՝ ԿԱՐՆՈ ՊԱՐ
  • Սպարտակ Ղարաբաղցյան. ՄԵՐ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ ՇԵՂԲԸ
  • «Եթե գան ու ձեզ ասեն, որ զոհվել եմ ես՝ չհավատաք…»
  • Վրեժ Սարուխանյան. ԱՆՉԱՓԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԻՔ
  • ԶՈՐԱՎԱՐ ԱՆԴՐԱՆԻԿԻ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԸ

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»

Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով

Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»
  • Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
  • ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education food football green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կոմիտաս Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Խոհ աշխարհի վերջից առաջ՝ Հանճարի և անճարի գուգահեռականներում գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » «Նա ոչինչ չասաց սարդերի մասին, որ բույն էին դրել հենց իր` հոգևոր հոր գրպաններում ու երակներում». Արմեն Մարտիրոսյան՝ «Սարդոստայնը տների պատերի միջով, եկեղեցիների խորաններով բարձրացավ զանգակատների գմբեթները». Արմեն Մարտիրոսյան գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com