• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ
Հասմիկ Սարգսյան. ԽՈՇ – ԲԻԼԱԶԻԳ՝ ԿԱՐՆՈ ՊԱՐ
Սպարտակ Ղարաբաղցյան. ՄԵՐ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ ՇԵՂԲԸ
Վրեժ Սարուխանյան. ԱՆՉԱՓԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԻՔ
ԶՈՐԱՎԱՐ ԱՆԴՐԱՆԻԿԻ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԸ
ՆԱԻՐԱ ՍԻՄՈՆՅԱՆ. «Մեր զավակները բերելու են ա՛յն ապագան, որի համար սերունդներ են սրբանում…»
Հասմիկ Սարգսյան. ԳԻՇԵՐՎԱՆ ՀԱՋՈՐԴ ԾԱԳՈՒՄՆ ԵՂԱՎ․․․
ԴԱՎԻԹ ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ. Հայաստանն այսօր … զինվորն է

Առաջին անգամ նա էկրանին հայտնվեց պահնորդի էպիզոդիկ դերում` «Էնվեր փաշան Թուրքիայի դավաճան» ֆիլմում

Posted On 06 Նյմ 2013
Comment: 0
Tag: «Էնվեր փաշան Թուրքիայի դավաճան», Ամո Բեկ, Համո Բեկ-Նազարյան

1382216_1428078394087455_1434565322_nԳուցե և այժմ դժվար թե գտնվի էկրանի մի այլ հայ կինոգործիչ, որը կինոմատոգրաֆն իմանա այնքան խորն ու հիմնավոր, ինչպես գիտեր Հ. Բեկ – Նազարյանը: Ամբողջ կես դար լինելով մի մասնիկը իր սիրած գործի` նա կարողացավ հասու լինել նրա նրբություններին առօրյա քրտնաջան աշխատանքում և ամենատարբեր առումներով, սկզբում որպես դերասան, այնուհետև որպես արտադրության կազմակերպիչ և վերջապես որպես ռեժիսոր: Սակայն մինչև ռեժիսորական կյանքի ամփոփումը, սկսենք ամենասկզբից:

            Տրյուկային դերասանի քիչ հրապուրիչ և վտանգավոր մասնագիտություն. ահա թե ինչից սկսվեց նրա ստեղծագործական ուղին կինոյում:

            Ռուս մինչհեղափոխական էկրանի աստղերի մեջ մի երիտասարդ կար, գրեթե պատանի, որի զուտ եվրոպական վայելչագեղությունը զուգորդվում էր արևելյան գեղեցկության հետ: Կինոդերասանի գործունեությունը տևեց 4 տարի, բայց այդ ընթացքում ավելի քան յոթանասուն անգամ նոր ֆիլմ ազդարարող աֆիշաների վրա երևում է Ամո Բեկի անունը: Այդ հնչեղ, մտապահվող անունը նրա կինոդերասանական կեղծանունն էր: Առաջին անգամ նա էկրանին հայտնվեց պահնորդի էպիզոդիկ դերում` «Էնվեր փաշան Թուրքիայի դավաճան» ֆիլմում, որը նկարահանվել է 1914 թվականին:

            Համաշխարհային պատերազմի սկիզբը ճակատագրական եղավ արտասահմանից նորմուծվող ֆիլմերի համար, որի արդյունքում Ռուսաստանում կինոարտադրությունը սկսեց ինտենսիվորեն աճել: Եվ որքան էլ որ տարօրինակ թվա, ինչպես որ Հ. Բեկնազարյանն է իր հուշերում գրել, «հենց պատերազմն է նպաստել այն բանին, որ ես կինոդերասան դառնամ»: առևտրական ինստիտուտի քսաներկուամյա ուսանողուհին փողոցում պատահական կանգնեցվախ անծանոթի` կինոյում նկարահանվելու առաջարկը վճռականորեն փոխում է Հ. Բեկնազարյանի ճակատագիրը: Նա տրյուկային դերասան է դառնում յարոսլավցի կինոգործարար Գ. Լիբկենի մոտ, ապա տեղափոխվում է Ա. Խանժակովի կինոձեռնարկություն, որն այն ժամանակ առաջատարն էր Ռուսաստանում: Այստեղ «սալոնային սիրահարի» իր նոր ամպլուայում նա առաջին անգամ հանդես է գալիս «Յուրի Նոգորինի» ֆիլմում: Սա մեկն է Բեկ-Նազարյանի մասնակցությամբ նկարահանված այն ժապավեններից, որ հասել են մեզ:

            Ֆիլմը որոշակի պատկերացում է տալիս գլխավոր դերակատար Բեկ-Նազարյանի դերասանական նկարագրի մասին: Իր ժամանակների համար տիպական սրտաճմլիկ այս մելոդրամայի հերոսը օպերային երգիչ է, կանանց սրտերը գերող գեղեցկադեմ երիտասարդ: Ֆիլմը բեմադրել էր Ե. Բաուերը, որին Հ. Բեկ-Նազարյանը համարում էր իր առաջին ուսուցիչներից մեկը:

            Համո Բեկ-Նազարյանի հոջորդ ֆիլմը «Հրեղեն սատանա» ֆիլմն էր, որը ուշագրավ էր նրանով, որ Համո Բեկ-Նազարյանի խաղընկերուհին հռչակավոր դերասանուհի Վերա Խոլոդնայան էր:

            Բեկնազարյանի կինոդերասանական վարկն ու հռչակը բավական պատկառելի է եղել: Նա նկարահանվել է մի շարք կինոձեռնարկատերերի մոտ: Զգալի թվով գլխավոր դերեր է խաղացել «Բիոֆիլմ» բաժնետիրական ընկերության կինոնկարներում: Բեկ-Նազարյանն իր վերջին դերը խաղաց 1922 թվականին ռեժիսոր Ի. Պերեստինիի «Սուրամի բերդը» կինոյում: Ֆիլմը թողարկեց Վրաստանի Լուսժողկոմատի կինոսեկցիան: Այդ սեկցիան ղեկավարում էին Բեկ-Նազարյանն ու Գ. Գոգինիձեն: 1923 թ. կինոսեկցիան վերակազմվեց Վրաստանի Գոսկինպրոմի` նպաստելով Բեկ-Նազարյանի ռեժիսորական ուղու առաջընթացին:

            Մերի Ադամյան

About the Author
  • google-share
Next Story

Մի օր ամեն ինչ օդ կցնդի, քանի դեռ մենք շարունակում ենք խաղալ գնդակով, որը գոյություն չունի. Միքելանջելլո Անտոնիոնի

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • Թախծոտ ու վշտացած «Դոն Ժուանի» անկրկնելի Սգանարելը…
  • ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»
  • Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
  • ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԽՈՇ – ԲԻԼԱԶԻԳ՝ ԿԱՐՆՈ ՊԱՐ
  • Սպարտակ Ղարաբաղցյան. ՄԵՐ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ ՇԵՂԲԸ
  • «Եթե գան ու ձեզ ասեն, որ զոհվել եմ ես՝ չհավատաք…»
  • Վրեժ Սարուխանյան. ԱՆՉԱՓԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԻՔ

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

Թախծոտ ու վշտացած «Դոն Ժուանի» անկրկնելի Սգանարելը…

ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»

Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • Թախծոտ ու վշտացած «Դոն Ժուանի» անկրկնելի Սգանարելը…
  • ՄՈՎՍԵՍ ՆԱՋԱՐՅԱՆ. «Հունական քաղաքակրթությունը հայկականի մի օղակն է, արևմտյան թևը»
  • Հայ-ղրղզական պատմամշակութային կապերի սերտացման ճանապարհով
  • Հասմիկ Սարգսյան. ԸՆԾԱՅԱԲԵՐՈՒՄ
  • ՍԱՄՎԵԼ ԽԱԼԱԹՅԱՆ. ԵԶԸ
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education food football green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կոմիտաս Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Խոհ աշխարհի վերջից առաջ՝ Հանճարի և անճարի գուգահեռականներում գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » «Նա ոչինչ չասաց սարդերի մասին, որ բույն էին դրել հենց իր` հոգևոր հոր գրպաններում ու երակներում». Արմեն Մարտիրոսյան՝ «Սարդոստայնը տների պատերի միջով, եկեղեցիների խորաններով բարձրացավ զանգակատների գմբեթները». Արմեն Մարտիրոսյան գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com