• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Կիլիկյան Հայաստանի նշանավոր Հռոմկլա բերդաքաղաքը
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 11)
ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ ՄԵԾԱՐԵՆՑ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 10)
…ԻՍԿ ԱՆՁՐԵՎԸ ԵՐԵՎԱՆՅԱՆ ՓՈՂՈՑՆԵՐՆ ԷՐ ԾԵԾՈՒՄ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 9)
Ռուզան Հովասափյան. ԿԱՐՈՏՍ ԹՈՂ ՀԱԳԻԴ ՄՆԱ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 8)
ԶՈՒԽՐԱ ԵՐՎԱՆԴՅԱՆ. ՀՈՒՇԻ ՍԱՐՍՈՒՌՆԵՐ
Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 7)

Federico FelliniФедерико ФеллиниՖեդերիկո Ֆելլինի. « Ես առարկա եմ, իր եմ …» Federico Fellini

Posted On 31 Հկտ 2013
Comment: 0
Tag: Ֆեդերիկո Ֆելլինի

551285_668526389832667_1583285395_nԵս առարկա եմ, իր եմ … այս զգացողությունն ավելի է սրվում, երբ ինձ բերում են ռենտգեն կաբինետ: Պաղ լույսերով ողողված այդ սենյակը նման է Մաուտհաուզենին կամ վերաձայնագրման սրահի: Ինձ կիսամերկ թողնում են հիվանդասայլակի վրա: Այնտեղ` ապակեպատ միջնորմից այն կողմ, ճերմակ խալաթավոր բժիշկները ինչ-որ բան են խոսում իմ մասին` ծխելով` ձեռքերը եռանդուն թափահարելով. շարժումները տեսնում եմ, բայց խոսքերը չեմ լսում: Մյուս հիվանդների հարազատները միջանցքով անցնում են և կողքանց նայում ինձ: Իսկ ես` կիսամերկ արարածս, նրանց համար ասես առարկա եմ, ուրիշ ոչինչ: Կամ, օրինակ, առավոտյան. մեկնված եմ մահճակալին, քթիս մեջ` ռետինե խողովակներ, երակիս մեջ` կաթոցիկի ասեղը, իսկ բուժքույրերը հիվանդասենյակն են կարգի բերում ու մտքեր փոխանակում իմ վրայով: Մեկն ասում է. «Դու գուցե Սան-Ջովանի գնաս, հենց կամարն անցար` ձախի վրա: Այնտեղ կրկնակի էժան է»: Երկրորդն առարկում է. «Ախր դրանք այուամենայնիվ կաշվից են». «Իսկ ինչ է, դրանք կաշվից չէի՞ն»: «Չէ, ինչ ես ասում, զամշից էին, զամշից»: Գիշերները միջանցքները ողողվում են ծաղիկներով, ծաղիկներ, ծաղիկներ, իսկը գերեզմանոց: Վառվում են միայն գիշերալամպերը. բացում ես աչքերդ և կիսախավարի մեջ տեսնում ես օդում լողացող վարից լուսավորված գլուխներ, ինչպես հին դետեկտիվ ֆիլմում: Բուժքույրերը կամ միանձնուհիներն են, որոնք, իրենց էլեկտրական լամպերի լույսը վեր ուղղած, ջերմաչափերն են նայում:

  Ֆեդերիկո Ֆելլինի «Կինոարարում»

551285_668526389832667_1583285395_nԵս առարկա եմ, իր եմ … այս զգացողությունն ավելի է սրվում, երբ ինձ բերում են ռենտգեն կաբինետ: Պաղ լույսերով ողողված այդ սենյակը նման է Մաուտհաուզենին կամ վերաձայնագրման սրահի: Ինձ կիսամերկ թողնում են հիվանդասայլակի վրա: Այնտեղ` ապակեպատ միջնորմից այն կողմ, ճերմակ խալաթավոր բժիշկները ինչ-որ բան են խոսում իմ մասին` ծխելով` ձեռքերը եռանդուն թափահարելով. շարժումները տեսնում եմ, բայց խոսքերը չեմ լսում: Մյուս հիվանդների հարազատները միջանցքով անցնում են և կողքանց նայում ինձ: Իսկ ես` կիսամերկ արարածս, նրանց համար ասես առարկա եմ, ուրիշ ոչինչ: Կամ, օրինակ, առավոտյան. մեկնված եմ մահճակալին, քթիս մեջ` ռետինե խողովակներ, երակիս մեջ` կաթոցիկի ասեղը, իսկ բուժքույրերը հիվանդասենյակն են կարգի բերում ու մտքեր փոխանակում իմ վրայով: Մեկն ասում է. «Դու գուցե Սան-Ջովանի գնաս, հենց կամարն անցար` ձախի վրա: Այնտեղ կրկնակի էժան է»: Երկրորդն առարկում է. «Ախր դրանք այուամենայնիվ կաշվից են». «Իսկ ինչ է, դրանք կաշվից չէի՞ն»: «Չէ, ինչ ես ասում, զամշից էին, զամշից»: Գիշերները միջանցքները ողողվում են ծաղիկներով, ծաղիկներ, ծաղիկներ, իսկը գերեզմանոց: Վառվում են միայն գիշերալամպերը. բացում ես աչքերդ և կիսախավարի մեջ տեսնում ես օդում լողացող վարից լուսավորված գլուխներ, ինչպես հին դետեկտիվ ֆիլմում: Բուժքույրերը կամ միանձնուհիներն են, որոնք, իրենց էլեկտրական լամպերի լույսը վեր ուղղած, ջերմաչափերն են նայում:

  Ֆեդերիկո Ֆելլինի «Կինոարարում»

551285_668526389832667_1583285395_nԵս առարկա եմ, իր եմ … այս զգացողությունն ավելի է սրվում, երբ ինձ բերում են ռենտգեն կաբինետ: Պաղ լույսերով ողողված այդ սենյակը նման է Մաուտհաուզենին կամ վերաձայնագրման սրահի: Ինձ կիսամերկ թողնում են հիվանդասայլակի վրա: Այնտեղ` ապակեպատ միջնորմից այն կողմ, ճերմակ խալաթավոր բժիշկները ինչ-որ բան են խոսում իմ մասին` ծխելով` ձեռքերը եռանդուն թափահարելով. շարժումները տեսնում եմ, բայց խոսքերը չեմ լսում: Մյուս հիվանդների հարազատները միջանցքով անցնում են և կողքանց նայում ինձ: Իսկ ես` կիսամերկ արարածս, նրանց համար ասես առարկա եմ, ուրիշ ոչինչ: Կամ, օրինակ, առավոտյան. մեկնված եմ մահճակալին, քթիս մեջ` ռետինե խողովակներ, երակիս մեջ` կաթոցիկի ասեղը, իսկ բուժքույրերը հիվանդասենյակն են կարգի բերում ու մտքեր փոխանակում իմ վրայով: Մեկն ասում է. «Դու գուցե Սան-Ջովանի գնաս, հենց կամարն անցար` ձախի վրա: Այնտեղ կրկնակի էժան է»: Երկրորդն առարկում է. «Ախր դրանք այուամենայնիվ կաշվից են». «Իսկ ինչ է, դրանք կաշվից չէի՞ն»: «Չէ, ինչ ես ասում, զամշից էին, զամշից»: Գիշերները միջանցքները ողողվում են ծաղիկներով, ծաղիկներ, ծաղիկներ, իսկը գերեզմանոց: Վառվում են միայն գիշերալամպերը. բացում ես աչքերդ և կիսախավարի մեջ տեսնում ես օդում լողացող վարից լուսավորված գլուխներ, ինչպես հին դետեկտիվ ֆիլմում: Բուժքույրերը կամ միանձնուհիներն են, որոնք, իրենց էլեկտրական լամպերի լույսը վեր ուղղած, ջերմաչափերն են նայում:

  Ֆեդերիկո Ֆելլինի «Կինոարարում»

551285_668526389832667_1583285395_nԵս առարկա եմ, իր եմ … այս զգացողությունն ավելի է սրվում, երբ ինձ բերում են ռենտգեն կաբինետ: Պաղ լույսերով ողողված այդ սենյակը նման է Մաուտհաուզենին կամ վերաձայնագրման սրահի: Ինձ կիսամերկ թողնում են հիվանդասայլակի վրա: Այնտեղ` ապակեպատ միջնորմից այն կողմ, ճերմակ խալաթավոր բժիշկները ինչ-որ բան են խոսում իմ մասին` ծխելով` ձեռքերը եռանդուն թափահարելով. շարժումները տեսնում եմ, բայց խոսքերը չեմ լսում: Մյուս հիվանդների հարազատները միջանցքով անցնում են և կողքանց նայում ինձ: Իսկ ես` կիսամերկ արարածս, նրանց համար ասես առարկա եմ, ուրիշ ոչինչ: Կամ, օրինակ, առավոտյան. մեկնված եմ մահճակալին, քթիս մեջ` ռետինե խողովակներ, երակիս մեջ` կաթոցիկի ասեղը, իսկ բուժքույրերը հիվանդասենյակն են կարգի բերում ու մտքեր փոխանակում իմ վրայով: Մեկն ասում է. «Դու գուցե Սան-Ջովանի գնաս, հենց կամարն անցար` ձախի վրա: Այնտեղ կրկնակի էժան է»: Երկրորդն առարկում է. «Ախր դրանք այուամենայնիվ կաշվից են». «Իսկ ինչ է, դրանք կաշվից չէի՞ն»: «Չէ, ինչ ես ասում, զամշից էին, զամշից»: Գիշերները միջանցքները ողողվում են ծաղիկներով, ծաղիկներ, ծաղիկներ, իսկը գերեզմանոց: Վառվում են միայն գիշերալամպերը. բացում ես աչքերդ և կիսախավարի մեջ տեսնում ես օդում լողացող վարից լուսավորված գլուխներ, ինչպես հին դետեկտիվ ֆիլմում: Բուժքույրերը կամ միանձնուհիներն են, որոնք, իրենց էլեկտրական լամպերի լույսը վեր ուղղած, ջերմաչափերն են նայում:

  Ֆեդերիկո Ֆելլինի «Կինոարարում»

About the Author
  • google-share
Previous Story

Մազլումյանների կառուցած հոթել «Բարոն»-ում է Ագաթա Քրիստին գրել իր սարսափազդու երկերից մեկը

Next Story

Հանկարծ լսեց անհայտությունից խոսող ձայնը, որ հրամայում էր ուտել այդ ոսկորները

Related Posts

0

«Քո ֆիլմերում ամենահիանալի ծաղրածուները կանայք են». Ֆեդերիկո Ֆելլինի (տեսանյութ)

Posted On 17 Հնվ 2014
, By Christina Abrahamyan

Leave a Reply Չեղարկել պատասխանը

*
*

Վերջին նյութերը

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ
  • ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ
  • ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»
  • ԽՈՆԱՐՀՈՒՄՍ, ՀԵՐՈՍԱՄԱՅՐ
  • ԼՈՒՍԻՆԵ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Հայտնվել ենք բազում մարտահրավերների թիրախում, որը դատապարտված ենք հաղթահարել»
  • Կիլիկյան Հայաստանի նշանավոր Հռոմկլա բերդաքաղաքը
  • Հրաչուհի Փալանդուզյան. ՄՇՈՒՇ (մաս 11)
  • ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ ՄԵԾԱՐԵՆՑ
  • ՊԱՀՊԱՆԵՆՔ ԵՎ ՀԱՐՍՏԱՑՆԵՆՔ ՄԱՅՐԵՆԻՆ
  • ԿԳՄՍՆ-ը պահանջում է դադարեցնել ցանկացած գործունեություն Հատիսի հնավայր-ամրոցի տարածքում, որը հակասում է օրենսդրությանը

Facebook

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ

ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ

ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»

Header

[:Ar] Վերջին նյութերը [:ru]Свежие записи[:en]Last Posts

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՀՈՎԱՆԱՒՈՐԸ
  • ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՍ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԸ ՊԻՏԻ ՎԵՐԱԾՆՎԵՆ, ՈՐ ՀԱՐԱՏԵՎԻ ՀԱՅԸ
  • ՀԱՅԿ ՍԻՐՈՒՆՅԱՆ. «Հայաստանը աղմկոտ ունայնության մեջ է, ժողովուրդը՝ կործանարար թմբիրի»
  • ԽՈՆԱՐՀՈՒՄՍ, ՀԵՐՈՍԱՄԱՅՐ
  • ԼՈՒՍԻՆԵ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ. «Հայտնվել ենք բազում մարտահրավերների թիրախում, որը դատապարտված ենք հաղթահարել»
banner
banner

[:Ar] Բանալի բառեր [:ru]Метки[:en]TAGS

communication education food green power health life life style natural network night life power study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Ակսել Բակունց Անահիտ Վարդանանց Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Գայանե Փայտյան Գրիգոր Նազարյան Դավիթ Մուրադյան Դավիթ Վանյան Եղիշե Չարենց Զուխրա Երվանդյան Էդուարդ Արծրունյան Լեզվաոճական ուղեցույց Լուսինե Զաքարյան Կոմիտաս Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հասմիկ Պողոսյան Հասմիկ Սարգսյան Հենրիկ Հովհաննիսյան Հրաչուհի Փալանդուզյան Մարտիրոս Սարյան Պարույր Սևակ Սամվել Խալաթյան Սոս Սարգսյան Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վարուժան Խաստուր Վրեժ Սարուխանյան Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ հոդվածներ»

[:Ar] Մեկնաբանություններ [:ru]Коментарии[:en]Comments

  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան՝ Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ գրառման
  • Հայկ՝ Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Հեռուստատեսությունը կուլ է գնում ինտերնետին, վերարտադրում այն, ինչ ինտերնետում է՝ The third reality and the destiny of CinemaТретья реальность и судьба киноԵրրորդ իրականություն և կինոյի ճակատագիրը գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » Խոհ աշխարհի վերջից առաջ՝ Հանճարի և անճարի գուգահեռականներում գրառման
  • ՄԱԳԱՂԱԹ.AM » «Նա ոչինչ չասաց սարդերի մասին, որ բույն էին դրել հենց իր` հոգևոր հոր գրպաններում ու երակներում». Արմեն Մարտիրոսյան՝ «Սարդոստայնը տների պատերի միջով, եկեղեցիների խորաններով բարձրացավ զանգակատների գմբեթները». Արմեն Մարտիրոսյան գրառման
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com