• Home
  • Թարգմանություն
  • Ուսանողական անկյուն
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
facebook
  • Eng
  • Рус
  • Հայ
  • Fra
  • Գլխավոր
    • Իրադարձություն
    • Հարցազրույցներ
    • Մշակութային անցուդարձ
    • Տեղեկատվություն
    • Հասարակություն
  • Մշակույթ
    • Արձակ
    • Կինո
    • Թատրոն
    • Մանրանկարչություն
    • Պար
    • Լուսանկարչություն
    • Պոեզիա
    • Հայկական գորգագործություն
    • Խեցեգործություն
    • էպոս
    • Կրոն
    • Տարազներ
    • Տոն
    • Քանդակագործություն
  • Գիտական հոդվածներ
    • Աստվածաբանություն
    • Բանասիրություն
    • Գրականագիտություն
    • Երաժշտագիտություն
    • Լեզվաբանույթյուն
    • Ծիսագիտություն
    • Հոգեբանություն
    • Մանկավարժություն
    • Պատմաբանություն
    • Փիլիսոփայություն
  • Հետադարձ հայացք
    • Կենսագրականներ
    • Հուշեր
    • Նամականի
    • Մեր մեծերը
  • Հուշակոթողներ
    • Թանգարաններ
    • Տաճարներ
    • Տուն-թանգարաններ
    • Քարանձավներ
  • Օնլայն վաճառք
  • Տեսադարան
BREAKING NEWS
Fb-Button
«Անհայրենիք մարդիկ». Անրի Վերնոյ
«Իմ երեք մայրերը, երեքն էլ շաղախված միևնույն սիրուց». Անրի Վերնոյ
«Այսօր արդեն գիտեմ, որ խմորեղեն պատրաստելը պարզապես առիթ էր մեր վերապրած յուրաքանչյուր օրը դարձնելու տոնական». Անրի Վերնոյ
«Տաղանդավոր դերասանը՝ տաղանդավոր արձակագիր». Վահրամ Փափազյան
«Իմ Վարդան Մամիկոնյանը». Երվանդ Քոչար
Ալեհեր լեռը չի աղմկում իր մասին
« Մենք համբերությամբ նորից սպասեցինք՝ լուռ, ընկճված այդ անհողդողդ բթության ցեմենտե պատի առջև». Անրի Վերնոյ
«Ես կովբոյ եմ, հնդկացի եւ յուպիտեր: Սերում եմ շումերներից». հարցազրույց Ռուբեն Նաքյանի հետ
Ազգասեր
Համաշխարհային կինոարվեստի հայ ասպետը. Ռուբեն Մամուլյան

«Նա թարգմանում է մարդու հոգին». Սոս Սարգսյան

Posted On 19 Oct 2013
By :
Comment: 0
Tag: Հ. Մալյան, Ձորի Միրո, Սոս Սարգսյան, Սուրեն Աղաբաբյան
Fb-Button

1002906_541894702542829_1272786206_nՀայ թատրոնում Սոս Սարգսյանը եղավ այն «բարձրացող աստղը», որը առաջին իսկ դերերով հասարակությանը ներշնչում է թատերական նոր կուռքի ծննդյան` հայտնության ժամը: Սոս Սարգսյանն անցավ բնական ու ներդաշնակ զարգացման ճանապարհ` առանց հրավառությունների և անվանը կից աղմուկների, առանց թատերական ազդագրերի մեծախոստում հանձնարարականների և թատերագիտության շռայլ գուշակությունների: Նա հենց սկզբից ռեալիստական, բնական, իրականությանը մոտ կանգնած, ներքին ապրումների խաղաոճի կրողներից մեկը եղավ: Երկար տարիներ, ավելի քան տասնամյակ նա հավատարիմ մնաց բեմական խաղի այդ դավանանքի ոչ թե միօրինակ պատկերագրությամբ, այլ դրա տարբեր ու յուրօրինակ արտահայտություններով: Այդ դավանանքի բարձրակետը եղան վերջին դերակատարումները Գ. Սունդուկյանի անվան թատրոնում և «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում: Դրանք են` Մացակ Ավագյանը` սունդուկյանցիների «Հացավան» ներկայացման մեջ (ռեժիսոր` Խորեն Աբրահամյան) և Նահապետը` համանուն ժապավենում (ռեժիսոր` Հենրիկ Մալյան): Երկու միանգամայն տարբեր բնավորություն, կերպար, երկու տարբեր վարքագիծ ու հոգեբանություն, երկու տարբեր խառնվածք ու կենսագրություն, որոնք ի դեմս Սոս Սարգսյանի ունեցան իրենց անվրեպ մարմնացնողին: Երկու դերակատարումներն էլ ունեցան հանդիսանքային մեծ հաջողություն. Նահապետը` համամիութենական էկրանի հեռուստատեսային ցուցադրությամբ, Մացակ Ավագյանը` Մոսկվայում և Կիևում սունդուկյանցիների հյուրախաղային շրջագայությունների ժամանակ: Եվ Նահապետը, և Մացակ Ավագյանը սերում են հայ գեղարվեստական արձակից, Հր. Քոչարի և Ն. Զարյանի ստեղծագործություներից, ուրեմն և նրանց կերպարները հասարակության աչքում ունեն գրական տպավորություն թողնելու համար, պետք է զորություն ունենա գտնելու գրական կերպարներին համարժեք հանդիսանքային տարբերակները: Մանավանդ որ այդ կերպարները արդի հայ արձակի մեջ ունեն որոշակի գեղարվեստական կշիռ: Սոս Սարգսյանը երկու կատարումով էլ լուծել է իր առջև ծառացած սկզբունքային խնդիրը: Ինչպես վեպում, «Հացավանի» յուրօրինակ բեմավորման մեջ ևս Մացակ Ավագյանը երևում է իբրև ուժեղ անհատականություն, որը նրանցից, ովքեր ամբողջ էությամբ դեմ էին գյուղական տնտեսությունների համայնացմանը և այլևայլ միջոցներով, այս անգամ ոչ թե կրակոցներով, այլ գերազանցապես  «որոգայթներ» հյուսելու վարքով, գործի են դնում դիմադրության ուժը: Սոս Սարգսյանի Մացակ Ավագյանը, ինչպես վիպական կտավում է, կամային, ուժեղ խառնվածք է, գյուղի հեղինակություն, նաև հրաշալի տնտեսվար է` այդ հասկացության ավանդական բովանդակությմբ: Նաև գյուղական անցուդարձին քաջածանոթ, մարդկային թուլությունների վրա հմտորեն «խաղալու» ընդունակության տեր, խորամիտ անձնավորություն է: Ի տարբերություն համայնքային կենցաղի թշնամիների արտաքին-պլակատային-սխեմատիկ կաղապարների, Մացակ Ավագյանին Սոս Սարգսյանը ներկայացնում է ներքին, հոգեբանական շարժումներով, այնքան բնական ու այնքան կենդանի, որ թվում է, թե նրա նախատիպարը, ճեղքելով ժամանակն ու տարածությունը, 30-ական թվականների գյուղական միջավայրից եկել-հասել է մեր օրերը` 20-րդ դարավերջը: Սոս Սարգսյանի մարմնավորած Մացակ Ավագյանը բավարարում է «մոնումենտալ կերպար» հասկացության բոլոր տվյալները. այդ կերպարը գյուղական իրականության` հոգեբանության և վարքագծի, զանգվածային մի բեկորեն է, այդ իրականության խտացումը, ուր ամեն ինչ` սկսած խոսվածքի կոլորիտային հնչերանգից մինչև պահվածքը, կեցվածքը, շարժվածքը դերասանը ներկայացնում է մանրամասների և կերպարի ամբողջական էության հրաշալի ձուլվածքով: «Հացավանի» բեմավորման մեջ Մացակ Ավագյանը համեմատաբար քիչ խոսք ունի, բայց նրա խոսքի բնագիրը հարստացված է ենթաբնագրային այնպիսի բառ ու բանով, ուր քիչ, համառոտ խոսքը թողնում է ընդարձակի տպավորություն: Նահապետն արդեն ոչ միայն լռակյաց, սակավախոս է, այլև «Նահապետ» կինոժապավենում գործողությունների ծավալման ամբողջ ընթացքում արտասանում է ընդամենը մի քանի բառ-ռեպլիկ: Այդուամենայնիվ, Սոս Սարգսյանի Նահապետը թողնում է անջնջելի տպավորություն: շարունակելի Սուրեն Աղաբաբյան «Դասականներ և ժամանակակիցներ»

Comments

comments

  • google-share
Previous Story

«Հայկական Մելպոմենի չքնաղագույն դիցուհուն». Եղիշե Չարենցը` Արուս Ոսկանյանին

Next Story

«Լուսանկարը չի պահպանվել, բայց մնացել է հուշը այդ ջերմ հանդիպման». Վահրամ Փափազյան

Related Posts

Fb-Button
0

«Քռի ջուր խմածներից» մեկը` Գաբրիել Սունդուկյանը

Posted On 09 Nov 2013
, By Christina Abrahamyan
0

Մեծ նկարչին պաշտում էր «հեռվից»

Posted On 03 Nov 2013
, By Christina Abrahamyan
0

Ապրեց անվերջ կորուստներով, ինչպես ճակատագրական բոլոր քառասունյոթ տարեկանները` Սևակը, Մինասը …

Posted On 03 Nov 2013
, By Christina Abrahamyan
0

«Դժվարն իրենից հասուն լինելն է …». Պարույր Սևակն ապրեց այդ դարձվածքի կանոնով

Posted On 02 Nov 2013
, By Christina Abrahamyan

Leave a Reply Cancel reply

*
*

Վերջին նյութերը

  • ՄԵՌՆՈՂ-ՀԱՌՆՈՂ ՋԱԼԱԼԸ
  • «Նա եւ Նրա». հարցազրույց աստվածաբան, գրող Դավիթ Սամվելյանի հետ
  • Վալենտին Պոդպոմոգովը կդառնար 90 տարեկան (տեսանյութ)
  • «Իմ արվեստը ժողովրդի համար է, իմ վրձինը իմ սիրտն է». այսօր նկարիչ Վալենտին Պոդպոմոգովի ծննդյան օրն է (տեսանյութ)
  • Այսօր դերասանուհի Արուս Ոսկանյանի ծննդյան օրն է
  • Հուշեր Մոնթեի մասին
  • ԱԼԵՆ ԴԵԼՈՆՆ ՈՒ ԴԱՍՏԻՆ ՀՈՖՄԱՆԸ ԿՆԿԱՐԱՀԱՆՎԵՆ ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՖԻԼՄՈՒՄ
  • ԱՐԱՄ Ա. ԿԱԹՈՂԻԿՈՍ ԿԸ ՊԱՏԱՍԽԱՆԷ ԹՈՒՐՔԻՈՅ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ «ՊԱՏԳԱՄԻՆ»
  • Паруйр Севак:Звон Геноцида
  • Геноцид армян в культуре

Facebook

Ամենաընթերցվածները

  • Եգիպտոսի հայ թագուհիները - 5,441 views
  • «Ես հայ եմ, մեզ մոտ մայրերը մեռնում են տանը». Անրի Վերնոյ - 5,319 views
  • Աֆրիկացի հայը - 4,006 views
  • Զվարթնոցի կլոր շենքը քանդում են (տեսանյութ) - 3,467 views
  • Հենրիկ Իգիթյանը հայհոյեց Միխայիլ Գորբաչովին (տեսանյութ) - 3,216 views
  • Կայանում հայտնաբերված հյուղակի կենտրոնում եղել է օջախ, որը 48000 տարվա է - 2,815 views

ԳԱՐԵԳԻՆ ՆԺԴԵՀ. չպղծված ֆիլմ

ՄԵՌՆՈՂ-ՀԱՌՆՈՂ ՋԱԼԱԼԸ

«Նա եւ Նրա». հարցազրույց աստվածաբան, գրող Դավիթ Սամվելյանի հետ

Վալենտին Պոդպոմոգովը կդառնար 90 տարեկան (տեսանյութ)

Արխիվ

  • December 2020
  • May 2014
  • April 2014
  • March 2014
  • February 2014
  • January 2014
  • December 2013
  • November 2013
  • October 2013
  • September 2013
  • June 2013
  • May 2013
  • April 2013
  • March 2013
  • February 2013
  • January 2013

Վերջին նյութերը

  • ՄԵՌՆՈՂ-ՀԱՌՆՈՂ ՋԱԼԱԼԸ
  • «Նա եւ Նրա». հարցազրույց աստվածաբան, գրող Դավիթ Սամվելյանի հետ
  • Վալենտին Պոդպոմոգովը կդառնար 90 տարեկան (տեսանյութ)
  • «Իմ արվեստը ժողովրդի համար է, իմ վրձինը իմ սիրտն է». այսօր նկարիչ Վալենտին Պոդպոմոգովի ծննդյան օրն է (տեսանյութ)
  • Այսօր դերասանուհի Արուս Ոսկանյանի ծննդյան օրն է
banner
banner

Բանալի բառեր

communication Eduard Artsrunyan education food football green power health life life style natural network night life power racing run study technology Ерванд Кочар Ալեքսանդր Շիրվանզադե «Հուշեր» Անահիտ Կորյուն Անի մայրաքաղաք Անրի Վերնոյ «Մայրիկ» Ավետիք Իսահակյան Արամ Խաչատրյան Արմեն Մարտիրոսյան Արմեն Մարտիրոսյան «Մազե կամուրջ» Եղիշե Չարենց Էդուարդ Արծրունյան Լուսինե Զաքարյան Խաչվերաց Կոմիտաս Հայկ Խաչատրյան «Սոսյաց անտառ» Հենրիկ Հովհաննիսյան Մարտիրոս Սարյան Ուլնոց Պարույր Սևակ Սոս Սարգսյան Սուրբ խաչ Սուրեն Աղաբաբյան Վահրամ Փափազյան Վայոց ձոր Վոլտեր Րաֆֆի «Հրապարակախոսություններ Օհան Դուրյան հոդվածներ»

Մեկնաբանություններ

  • YURA HARUTYUNYAN on (Рус) Ованнес Туманян -Ануш (Пер. В Державин)
  • YURA HARUTYUNYAN on Մի օր ամեն ինչ օդ կցնդի, քանի դեռ մենք շարունակում ենք խաղալ գնդակով, որը գոյություն չունի. Միքելանջելլո Անտոնիոնի
  • Ունց Ունի Յան on Աֆրիկացի հայը
  • Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ:Հեղինակ՝ Աղասի Այվազյան: | Մարգարիտ Սարգսյան on Մայակովսկի, Ջեկ Լոնդոն, Հեմինգուեյ. ամաչկոտ տղամարդիկ
  • Հայկ on Մենք կարոտ էինք սիրտը թունդ հանող, մշակութային կյանքի ծարավը հագեցնող նորարարության. Օհան Դուրյան
Рейтинг@Mail.ru
© 2013 Magaghat.am Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Մեջբերումներ անելիս հղումը magaghat.am-ին պարտադիր է:Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է magaghat.am ադմինիստրատորի թույլտվությունը։ Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։ Կայքը պատրաստել է Արտուշ Չիբուխչյանը` 093124577 Կապ` Արման Հովհաննիսյան 055065023 magaghat.am@gmail.com